Data dodania: 2024-05-22
GameStorm czyli 2. edycja maratonu tworzenia gier bez prądu
Organizatorzy zapraszają wszystkich zapaleńców gier, od doświadczonych autorów i autorek po osoby początkujące, które przygodę z planszówkami dopiero rozpoczynają. Uczestnicy wykorzystają swoją kreatywność i stworzą w 48 godzin swoją grę planszową, karcianą, imprezową lub inną. Na tegorocznej edycji wydarzenia każdy dzień to jeden blok tematyczny (kreatywność, tworzenie, granie), rozpoczęty wykładem.
Wydarzenie zainicjuje otwarty wykład Wojciecha „Termosa” Tremiszewskiego, który odbędzie się 28 czerwca godz. 16:00-17:00 „Improwizowanie, tworzenie i się potykanie”
2. edycja GameStorm odbędzie się na Wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska PG w dniach 28-30 czerwca 2024 r, dla osób przyjezdnych dostępne są noclegi w Domu Studenckim.
„Tworzyć każdy morze”
Jest to hasło przewodnie wydarzenia. GameStorm to warsztaty dostępne dla każdej osoby, która chce doświadczyć radości stworzenia i pokazania graczom swojej własnej gry planszowej. Jeśli nie masz żadnego doświadczenia – otrzymasz wsparcie trenerów i trenerek. Jeśli jesteś bardziej zaawansowanym autorem lub autorką – organizatorzy zadbają o ciekawe utrudnienia.
Ogólny harmonogram 2. edycji Game Storm
28.06.2024 (piątek) od godz. 16:00
Dzień I - kreatywno – integracyjny z imprezą integracyjną
16:00 – 17:00 – wykład inauguracyjny „Improwizowanie, tworzenie i się potykanie” Wojciech „Termos” Tremiszewski – wykład otwarty
17:00 – 17:30 – rejestracja uczestników i uczestniczek
29.06.2024 (sobota) w godz. 09:30 – 20:45
Dzień II – tworzenie i testowanie gier
30.06.2024 (niedziela) w godz. 09:30 – 15:30
Dzień III – granie i prezentowanie gier
Główni organizatorzy GameStorm
Portotypy – trójmiejska grupa testerska działająca od 2019 roku zrzeszająca twórców i twórczynie gier planszowych. Testujemy nawzajem prototypy swoich gier, dzielimy się wiedzą i doświadczeniem. Organizujemy strefy prototypów, wydarzenia i warsztaty tworzenia gier planszowych. Spotykamy się w każdy czwartek o godz. 17 w gdańskim klubie Żak. Więcej informacji na stronie: https://www.facebook.com/PortoTypy/.
Fundacja Rozwoju Bombonierka – powstała w 2016 roku w celu wyrównywania szans grup wykluczonych i realizowania pasji twórczych. Prowadzimy projekty dotyczące gier planszowych: warsztaty tworzenia gier, innowacje społeczne, projektujemy gry na zlecenie.
Partnerzy wydarzenia
Trefl, Rebel, Rebel Studio, Smart Flamingo, aleplanszowki.pl, wakacje.pl, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska PG, Centrum Transferu Technologii PG, GE3K Events, grupa FB: Gry planszowe – NA LUZIE, Gry planszowe.
Kluczowe osoby:
Zbyszek Kisły – pomysłodawca i inicjator „GameStorm”. Od 8 lat prowadzi cotygodniowe spotkania z planszówkami dla obcokrajowców w ramach 3city Boardgamers, współorganizator trzech trójmiejskich edycji Global Game Jamu, z zawodu software developer.
Katarzyna Cioch - inicjatorka i miłośniczka robienia fajnych rzeczy z ludźmi, którym się chce. Współautorka gier: Partytura, Gutenberg, AI Space Puzzle, Czy wypada rzucać tortem?. Prezeska Fundacji Rozwoju Bombonierka. Trenerka i edukatorka. Liderka projektów i innowacji społecznych.
Matematyczka.
Agnieszka Krawczyk-Kłos - twórczyni gier planszowych i organizatorka kreatywnych warsztatów z tworzenia gier planszowych dla dzieci. Z zawodu ekspertka w zarządzaniu własnością intelektualną, project manager i wykładowczyni z dziedziny komercjalizacji na Politechnice Gdańskiej.
Patronat
Honorowy patronat nad wydarzeniem: Prezydent Miasta Gdańska.
-
2024-10-24
Nabór wniosków w programie Titanium
-
2024-08-05
Nabór wniosków w programie Titanium