Webinarium: Dobre praktyki w procesie komercjalizacji | 3 listopada godz. 11:00 | Politechnika Gdańska

Treść strony

Aktualności

Data dodania: 2022-10-28

Webinarium: Dobre praktyki w procesie komercjalizacji | 3 listopada godz. 11:00

Webinarium CTT FARU: Dobre praktyki w procesie komercjalizacji 3 listopada 2022
Centra Transferu Technologii UG, PG oraz GUMed zapraszają na webinarium, podczas którego zaproszeni Eksperci przedstawią podstawowe zasady zarządzania projektem technologicznym z punktu widzenia biznesowego. Obowiązuje rejestracja.

Podczas webinarium 3 listopada Eksperci zaproszeni przez Centra Transferu Technologii Uczelni Fahrenheita przedstawią podstawowe zasady zarządzania projektem technologicznym z punktu widzenia biznesowego, w tym: etapy komercjalizacji, z uwzględnieniem strategii ochrony rezultatów działalności B+R. Zagadnienia zostaną zaprezentowane z perspektywy inwestorów i sektora przemysłowego.

Zarejestruj się na webinarium 

Podczas wydarzenia zostaną poruszone następujące tematy:

• jakie narzędzia i metody wykorzystywane są w procesie oceny potencjału rynkowego?

• jak sprawdzić czy projekt o wysokiej wartości naukowej zawsze posiada potencjał rynkowy?

• jakie są najistotniejsze elementy budujące wartość projektów technologicznych?

• jakie są zagrożenia procesu komercjalizacji?

• jakie wyzwania czekają na początkujących przedsiębiorców – bariery, ryzyka, luki przedsięwzięcia?

• jakie są plusy i minusy założenia startupu w porównaniu do innych możliwości komercjalizacji?

• jakie dotacje mogą poprawić płynność, a które mogą być „gwoździem do trumny" startupów?


Program webinarium "Dobre praktyki w procesie komercjalizacji"

Wprowadzenie: Katarzyna Gronowska − Dyrektor Centrum Transferu Technologii UG

11:00-11:30 − Część 1: Komercjalizacja innowacyjnego projektu (Zuzanna Kot, Michał Jankowski - firma Investin)

11:30-12:00 − Część 2: Komercjalizacja poprzez uruchomienie i rozwój startupu (Karol Bober - firma Grantera

Eksperci:

Zuzanna Kot – doradca biznesowy, ukierunkowany na kreowanie przyszłości przedsiębiorstw, marek i produktów, w obszarach związanych z innowacyjnością. Prowadzi i nadzoruje procesy wdrożeniowe: audyty, wsparcie w planowaniu strategicznym, implementacja i weryfikacja założeń biznesowych. Specjalista w zakresie pozyskiwania finansowania, w szczególności w ramach funduszy europejskich. Jako filolog pierwsze doświadczenia konsultingowe zdobywała jako coach językowy zespołów menadżerskich. Od ponad 6 lat związana z firmą INVESTIN, jako Menadżer ds. rozwoju biznesu i strategii.

Michał Jankowski – menadżer specjalizujący się w obszarze wsparcia rozwoju projektów innowacyjnych poprzez doradztwo, management i mentoring. Współpracuje z zespołami badawczymi, przedsiębiorcami oraz przedstawicielami sektora publicznego na wszystkich etapach rozwoju projektu – od modelowania jego założeń, poprzez diagnozę możliwości finansowania, koordynację i realizację działań merytorycznych, po weryfikację i monitoring postępów. Autor biznesplanów i modeli biznesowych, wycen własności intelektualnych, strategii komercjalizacji oraz rozwoju firm w oparciu o działalność innowacyjną. Od 2016 r. związany z firmą INVESTIN.

Karol Bober – Prezes firmy konsultingowej GRANTERA. Ekspert w dziedzinie dotacji unijnych, z 20-letnim doświadczeniem w pozyskiwaniu i rozliczaniu grantów. Specjalizuje się w projektach high-tech i B+R. Doradzał m.in. takim podmiotom jak Grupa Lotos, Bibus Menos, Gdańskie Młyny, Sunreef Yachts, Blirt czy Wirtualna Polska. Absolwent studiów „Zarządzanie przedsiębiorstwem według standardów MBA” w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Ukończył kurs „Lider Innowacji Executive” prowadzony przez prof. Mario Raicha. Członek Rady Inteligentnych Specjalizacji Pomorza (ISP 2) oraz Komitetu Monitorującego z ramienia Konfederacji Lewiatan.

Organizatorzy wydarzenia: 

Centrum Transferu Technologii Uniwersytetu Gdańskiego

Centrum Transferu Technologii Politechniki Gdańskiej

Centrum Transferu Technologii Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego 

62 wyświetleń